Alla inlägg under mars 2010

Av Jespan - 15 mars 2010 19:03

Den senaste veckan har varit så jäkla härlig och soooolig : ). I Fredags åkte jag in till stan med Sorkens, Calle, Jonas, Mattias, Zeta, Tobbe, Christopher, Tess, Thomas och Martin för att fira Calle som fyllt 19. Först hängde vi en stund på Theodora i Fridhemsplan, sen drog vi till Metro i Skanstull. Astrevligt : ) Barhäng och ashärligt dansgolv.. Calle, jag, Martin och Christopher fick skjuts hem och kom hem till Calle vid 3, satt o drack öl och snackade framför brasan och somnade vid halv 6. Åkte hem vid 12 och gick ner till isen med mamma och en massa grannar och satt vid Rickards husbåt, drack bärs, solade och kollade när alla körde fyrhjuling på isen.


Åkte sen vid 10 tiden hem till Calle igen för att fira honom med ca 40 pers. Träffade massa trivsamt folk som jag inte träffat på en stund, Amanda, Mathias och lite senare kom även Jojjan, Jocke och Matte dit. Gick hem till Jojjan vid 6 rycket o sov där. Åkte upp o käkade bakis frulle på grillen lite lagom tid nästa morgon.     


                  

Sol

Av Jespan - 6 mars 2010 14:00

I Torsdags var jag o Marie och skodde Caisas Nordis, varmblod och åsna ute på Munsö. Igår Var vi ute vid Ricksättra och verkade en korsning fjording/Nordis och en arab.    

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards