Alla inlägg under januari 2010

Av Jespan - 6 januari 2010 20:03

Idag red Jag, Mickan, Marie, Tiina, Gitte, Sofie och Fredrik ut i ca 2 timmar runt skarnholmsrakan och sen hem till Gitte. Fredrik och Greg hade fixat öppen eld, korv, kaka och kaffe : )

                   


Av Jespan - 5 januari 2010 17:25


Malle och jag kollade film på morgonen och sen drog hon hem.

Jag Jeanette, Jesper och Zacco tog bussen upp till farmor och var där ett tag, sen gick vi upp till konsum och handlade, käkade på grillen. Sen tog vi bussen hem!

Malle kommer hit om en stund. Igen  : ) 

Av Jespan - 2 januari 2010 19:33

Tog in alla hästar och fixade med dom sen red jag ut på Norton, Tiina på Geiri och Marie på Dina. Tvåan fick stanna kvar i hagen. Red genom ölsta, Gustavshill, Lennartsnäsvägen och sen stannade vi och fikade hos Dagny och Roger.


  

Mickan fixade med sin egna häst Lyckebo´s Lucky Look.

Korsning Fjording/Frieser  2,5 år gammal.


    

Jättesolig och härlig vinterdag : )

  

Påväg genom skogen till Roger och Dagny.


  

  

Fikapaus, Kaffe och Pepparkakor

  

Jag och Marie Byggde en släde som vi tänkte att Norton skulle dra.Det är en gammal timmersläde som har stått utanför stallet en längre tid......

Testade att köra ute i mörkret, Gick hur bra som helst. :)

Mörk bild, Lägger in en ny imorgon.

Av Jespan - 1 januari 2010 21:51

  

   Wången

London 15/11 - 29/11 2009


  

   Ekerö Praktiska Gymnasium

   Praktik på Menhammar Stuteri

Av Jespan - 1 januari 2010 16:32


Igår träffades Jag, Jojjan, Annelie och Linda hemma hos Malin och Marlene... käkade middag och sen kom alla andra människor dit. Jag drog vid 10, ingen rolig nyårsafton.... Men det här året kommer bli kalasbra. : )


Idag sov jag till halv 12, asatrött. Åkte upp till stallet vid 2 och red ut barbacka på Dina, Marie red på Norton med Tvåan på Släptåg : ) :D


     


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards